یزدفردا: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان امروز هفتم شهریور ماه به همراه معاون سازمان ملی انرژی‌های تجدیدپذیر و مدیران محلی شهرستان بم از نیروگاه خورشیدی در حال احداث منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم بازدید کردند.

به گزارش یزدفردا: امیر حسن زاده در حاشیه این بازدید اظهار کرد: نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم در حال ساخت است و این نیروگاه تا دو ماه دیگر تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به بازدید از پست برق ایجاد شده در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بیان کرد: با توجه به ناترازی برق در کشور و نیاز مجموعه کارخانجات و صنایع واقع در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید، برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین برق مورد نیاز انجام شده است.

معاون استاندار کرمان گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی این منطقه، ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی بسیار با ارزش است و سرمایه‌گذاری ارگ جدید در این حوزه کار اقتصادی و درستی است و این سرمایه‌گذاری در بلند مدت بسیار مفید خواهد بود.

وی در بخش پایانی برنامه سفر خود به شرق استان کرمان، از فرودگاه بم و باند پروازی شهرستان بازدید و بر تسریع در روند ساخت سالن و باند این فرودگاه تاکید کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا